kucukbirannee 13ncu haftadayim 2 gündür akıntım var ilk kahverengi sonra sarımsı çok fazla değil dün hastaneye gittim bebeğin iyi dediler kalp atışını dinlettiler ama bugün yine geldi yardımcı olur musunuz başına gelen varmı.:(
Dmrbs18 kucukbirannee bendende sarı akınti geliyo doktoruma dedim kaşıntı yanma kötü koku yoksa herhangi bir sorun olmaz dedi . Ama benim bekarkende öyle geliyodu kan testi idrar testi vs bişey olsa cıkardi diye düşünüyorum
zZeyneppp1 kucukbirannee cnm Dr görün sürekli uzan ayaklarının altında yastık koy progestan iğne fln başlaması gerekebilir kahverengi akıntı fln varsa
Dogukoo kucukbirannee rengi konusunda arkadaşlara katılıyorum doktorun sıkıntı olmadıgını söylemiş 35. Haftadayım hamileliğimin basından beri akıntım var ve bu çok normal hamilelikte Renksiz sıvı veya beyazsa sıkıntı yok gayet normal
Mer93 kucukbirannee o haftada benim de olmuştu ilk bi kere geldi anlam veremedim ama rengi farklıydı ertesi gün tekrar geldi ve devamı olunca dr a gittim bana da bebekte falan herhangi bi sıkıntı olmadığını ama düşük riski olabiliceği için ilaç verdi onu kullandım şükür geçti şimdi