Sinem62 Yani acı eşiğine göre değişen Bi durum. 9 saat sancı çektim ama son 2 3 saat baya zordu. Ve ben 0 açıklıkla suni sancı aldım. 13.30 da sancilarim başladı yavaş yavaş. akşam 5 gibi de suyum gelince sancilarim şiddetlendi. 21.49 da da kızımı kucağıma aldım. Evet zordu , acılıydı bitsin artık diye yalvarıyordum. Hatta bir ara oyle zorlamasti ki artık sezaryene alın dayanamıyorum diye ağlamıştım. Ama iyi ki dayanmısım iyi ki doğurmuşum. Bebeğimi kucağıma aldığım an bütün acılarım bir anda gitti ve yeniden doğmuş gibi oldum. Yine olsa yine çekerim o sancıyı yeter ki kızımın kokusunu duyayım :))
O an acı oluyor ama sonra hatırlayınca ben ne güzel birsey başarmışım ne kadar güçlü Bi kadınmısım diye gurur duyuyorsun kendinle. Bazen kızıma bakıp , ayy bunu ben mi doğurdum diye geziniyorum evin içinde 🤣