Yasemin1408 üzülme bana da ilk gittiğim kadın doğum doktoruna dedim ki gebelik planlıyoruz öncesinde her şey yolunda mı denemeye başlamadan baktırmak istedim dedim. Testler yapıldı hipotriıd varmış tiroid çalışmıyormuş, ilacını verdi hemen başla dedi , sordum ilaca başlayacağıma göre bu ay denemeye başlayalım mı , yok yok zaten olmaz dedi. Dahiliye doktoruna yönlendirmişti ona da sordum ilaca başlafığıma göre bu ay çocuk İçin denemeye başlayalım mı dedim o da yok zaten olmaz dedi. Eşimle konuştuk o ay denedik ve ben hemen hamile kalmıştım, iki doktoru da dinleseydim daha bekleyecektim , olmaz zaten demişlerdi bal gibi de oldu. Ben bi daha o doktora gitmedim sende değiştir doktorunu , inşallah en kısa sürede güzel haberler verirsin bize 🙏