Merhaba arkadaşlar tecrübenize çok ihtiyacim var yaklaşık Bir hafta önce göğüs ağrısı yaşadım sonraki sabah kanama şikayeti ile hastaneye gittim 1 cm açıklık vardı sancılarım vardı 3 gün hastaneye yattım serum iğne vs kanamam durduruldu şuan çok kötü göğüs ağrısı yaşıyorum yine elim yanlışlıkla deyince canım çıkıyor ağrıdan resmen bide sütte geliyor 🤦🏻♀️ doktor her hafta kontrol verdi Çarşamba kontrolüm var çok korkuyorum bişey olacak yine diye göğüs ağrısı doğum belirtisi olabilir mi tecrübenize ihtiyacim var doktoruma yazdım bu arada cvp vermedi kafayı yiyorum