Merhaba kızlar çok üzgünüm 2. Kez kimyasal gebelik geçirdim doktor stresten kaynaklı olabiliceğini söyledi yumurtalıklarda kist vs birşeyde yok kan verip pıhtılaşma olup olmadığına bakalım dedim ama hamileliğin çok ileri haftalarında bakıyoruz dedi… folik asit kullanıyorum, aspirine başlamalı mıyım pıhtı olmaması için yani bu şekilde kullanan varmı bie sorun olurmu yardımcı olur musunuz bana 😔 çok kötüyüm acaba hiç bebeğim olmıycakmı, tutanamadan düşücekmi kafam çok karışık. Allah isteyen herkese ve banada nasip eder inşallah