Arkadaşlar lütfen bilen yorum yapsın ben bugun 3 lü test icin kan verdim az once AFP değeri sonuç çıktı e nabizdan baktim mom olarak yazmiyor ama degerim 56.2 Bu normal bir değer midir yoksa yüksek mi 56 nın momm degeri kac oluyor bilen biri yada 50lerde degeri cikan yorumlayabilirmi çok moralim bozuldu 🥺