teacherozlem Arkadaşlar 26+5 günlük hamileyim 25. Haftadan beri çocuk kafasını aşağıya dayayıp ayaklarını kaburgama dayıyor ve bu şekilde neredeyse gün boyu kalıyor canımı çok acıtıyor hareket ediyor ama neredeyse hiç pozisyonunu değiştirmiyor gibi geldi bana mesela hep sağda ve çok dikiyor kendini karnımda sertleştiriyor bu normal mi acaba? Bazı anneler bebek bir yere toplanınca bu da doğum habercisi gibi yazmış bazı postlarda geçen hafta doktora gittim ve bir sorun olmadığını söyledi ama ben sanki ilk gebeliğimde böyle değildi gibi ama emin değilim lütfen yardım edin aynı durumda olan var mı
Nazendehanim teacherozlem kaburga ağrısı da olabilir o bahsettiğiniz gogsunuzle karnınız arasındao noktalarda çok müthiş bir ağrı oluyor ve karnınız büyüdüğü ixin o ağrıyı yaşıyorsunuz ben de yaşadım 26. Haftalardan sonra hala yaşıyorum l. Gün boyu hareket etmiyor diyorsunuz ya bana o ağrı bebekten dolayı değil kaburga ağrısından dolayı geldi bir şey batiyormus gibi oluyor .
Yasolinnn Bebek toplanınca değilde kasılma olunca doğum habercisi diye biliyorum ben. Yani sizin bahsettiğiniz şey bebeğin duruşuyla alakalı sanki. Sertlik oluyor mu taş gibi
Uzayyyy Merhaba bende 29 a gireceğim , aynı şeyleri yaşadım o haftalarda , çok sefer de korkup hastaneye gittim . Ama hiç canınızı sıkmayın . Çok şiddetli ağrınız olmazsa ve kanamanız olmazsa doğum başlangıcı olarak görmüyorlar . Geçmiş olsun şimdiden 🙏🏻
teacherozlem Uzayyyy ay Allah razı olsun inanın çok korkuyorum çünkü başlarda çok kanamalı bir gebelikti doktor bir şey yok dedi ama içim rahat etmedi
teacherozlem Nazendehanim hareket ediyor aslında vurma şeklinde ama pozisyonunu çok değiştirmiyor kaç gündür aynı pozisyonda ilginç bir şekilde acaba böyle mi oluyor diye merak ettim en son 11 sene önce hamile kaldığım için unutmuşum 😂🤷♀️
Nazendehanim teacherozlem hareket edince tekmelerini yukarda mi hissediyorsun ,valla ben benzer şeyi yaşıyorum gırtlağıma sopa girmiş gibi oluyor ama aynı şey mi bilemedim . Doktor sorun yok demiş sancın falan yoksa evham yapma her şey yolundadır inşallah
Kadriyeuzn teacherozlem benimde sol tarafıma vuruyor hep karnım dalgalanıyor aynı yerlere vuruyor hep 28 haftadayım çok haraketli 🤭
teacherozlem Nazendehanim işte tek tarafli kasık sancım da var ama neden hiç bilmiyorum gaz sancısı mı bebek ile mi ilgili hiç bir fikrim yok şimdi acile gideceğim bakalım doktor ne diyecek çünkü tek taraflı bir sancı var oturup kalkamıyorum nefes alamıyorum aşağıda da hissediyorum yukarda da ama bu aralar çok hareket de etmiyor sanki
Nazendehanim teacherozlem en mantıklısı doktora gitmek zaten hem kesin bilgi hem için rahat eder ,hayırlı haber alırsın inşallah
teacherozlem Nazendehanim teşekkür ederim daha yeni geldik doktordan kendi doktorum yoktu acilde başka bir doktor vardı ilk nts de iki kez sancı çıktı 30 ve 60 olmak üzere doktor bebek tekme atmıştır dedi sonra detaylı ultrason istedi o yapıldı şükür temiz kan akışlarına bakılıyormuş onda renkli dopler değil yani sonra ikinci nts temiz çıktı hamd olsun hiç bir şey yapmadan gönderdi bizi eve geldim sancı ara ara yine giriyor ama anlamadım 🤷♀️
Nazendehanim teacherozlem yalancı sancılar oluyor ya belki ondandır normalde sancıların kaç çıkması gerekiyor kaçıncı haftada ada çıkıyor
teacherozlem Nazendehanim bugün gittim kendi doktorum da nst çekti şükür bir şey çıkmadı kızım pozisyon değiştirmiş makat geliş şu an ve idrar kesesini tekmeliyordu dün gece de öyleydi sebebi bu dedi korkmamak gerektiğini söyledi içim rahatladı şükür ikinci bir magnezyum yazdı rahatlatır dedi bakalım inşallah benim kız şu an tekmeleri ile canıma okuyormuş 😂😂😂😂 ama görmeniz lazımdı resmen içerde peş peşe tekme atıyor kasıklara
Nazendehanim teacherozlem aaa e o çıkan sancı neydi o zaman aman neyse her şeyin yolunda olmasına çok sevindim ❤️
teacherozlem Nazendehanim bebek tekme atınca ani bir kasılma ile çıkarmış öyle dedi doktorum çünkü anlık sancılardı doktor yine de ikinci bir magnezyum başlattı raporuma da yalancı doğum sancısı yazmış sanırım o da başladı Allah razı olsun 🥰💓🙏