ebrum1 Hanımlar selam iki gündür karnım kaşınıyor neden acaba lierac sürüyorum bana mısın demiyor ne yapmam lazım çatlama belirtisi mi yardım 22 haftalık hamileyim 🙏🏻
Sevim2211 ebrum1 sıcaktan da kaşınabilir bebek büyüyor o yüzden de her kaşıntı çatlaktan olmuyor zaten önlemini de almışsın ama zeytinyağı da sürebilirsin o da çok rahatlatıyor