Gulsum2308 Kızlaar bugün kan verdim adetim 5 gün gecikti ultrasonda kese gözükmedi ama beta hcg 59,89 çıktı Doktor geç döllenme, daha çok küçük olduğu İçin kese görünmüyor 2 günde bir kan değerlerinize bakıcaz dedi aynı durumu yaşayan var mı??
Eldgrn Gulsum2308 ben de sen gibiydim canım 38 gün yani gecikmenin 1 günü adete göre uygulama üzerinden takip ediyordum tabii 5.67 ile öğrendim öğrendiğim günden 23 gün sonra bebeği gördüm iki günde bir kan verdim sürekli ama ben doktora gitmedim Doktorlar stres yaptırdığı için kendim sağlık ocağından takibini yaptım Emin olunca öyle gittim 5 haftalık olması gerekirken 2,5 haftalık idi yani 2-2,5 hafta geç döllenmem var normalde 23 civarı olmam lazımdı 20 artı 5 iz kızçemle
Mucizebebek2 Gulsum2308 evet ilk kan verdim 58 çıktı 2 gün sonra 157 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 774 çıkmıştı kesenin görünmemesi çok normal
Gulsum2308 Eldgrn Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın kızınızı 🥰 bende biraz tedirgin oldum keseyi göremiyorum deyince. Bakalım bende 2 günde bir kan vericem artışa göre keseyi görürüz inşallah
Gamzealptkn Selam kızlar benimde bugün adet olmam lazımdı sabah test verdm 26 geldi aşırı stresliyim değer çok düşük gibi geldi
Gulsum2308 Gamzealptkn Sanırım sizinde henüz çok yeni, küçük olduğu için değerler düşük çıkıyor artacak inşallah haftası ilerledikçe
Mucizebebek2 Gulsum2308 5+4 haftalikti kan değerim 700 çıktıktan 1 hafta sonra gittim kesesi oluşmuştu 1 hafta sonra tekrar gel demisti doktor kalp atışını duyduk o zamanda nasipse yarın tekrar gidicem inşallah
Gulsum2308 Mucizebebek2 Ben henüz kaç haftalık olduğunu bile öğrenemedim doktor kese yok çok yeni şuan, geç döllenme dedi sadece😕 yarın tekrar kan vermeye gidicem umarım artmıştır beta
sehrengiz_8 Mucizebebek2 ayy benim değerim de ortalama siz gibi olacak nasıl ilerledi mi gebeliğiniz 5+1 iken 404 çıktı