femme evet öyleydi canım ama 4.işlemde açıldı dedi radyoloji uzmanı. Doktorumla görüşemedim daha 21.10 randevu tarihim bekleyemedim sonra Cevat beye gönderdim oda değerlendirmesini yazdığım şekilde yaptı.
Sağ tüp açık ve normal
-Sol tüp net çıkmamış. Ama o da büyük olasılıkla açık olabilir
-Yıl başına kadar gebe kalırsınız diye düşünüyorum.
-Eger yıl başına kadar gebe kalamazsanız gelin size yeni ve net bir rahim filmi çekeriz.
🌸🌸🌸Rabbim gönlümüze göre versin inşallah kimsenin kucağı boş kalmasın