Emilya_1996 Arkadaşlar folikül kisti olan var mı aranızda? Doktorumda söyledi,araştırdım korkucak bir şey değil. Çok büyümüyorlar ve adetle 1,2 aya bedenden atılıyor Yaşayan oldu mu? Ben klomen ve çatlatma iğnesi kullanmıştım fakat çatlamadığı için kist oldu
[silindi] Emilya_1996 Canım 2 ay önce klomen kullanmıştım kist oluşmuştu bende 6 cm adetle söküldü gitti.Ama sancısı çok kötüydü yaa😞
mavipapatyaa Emilya_1996 klomen bendede kist yaptı ama adet ile attım. Normal adet gördüm agri olmadı.
boymomyz Emilya_1996 estradiolun kaçtı canım baktırdın mı ? Benimde 22 mm de çatlatma iğnesi oldum 28 günde bi adet oluyorum bozulmadı tekrar aynı sekil oldum amaaaa bugün devlete gittim 3. Günümdeyim 24 mm folikül kisti olmuş dedi hormon testi verdim e2 300 küsürlerde çıktı amh fsh flnda normal anlam veremedim
Emilya_1996 xbebegimx kistleşmeye başladığı zaman bende de ağrı olmuştu.doktorum usm yaptı ve dupaston verdi adet oldum.sonra hic ağrı falan olmadı.biraz korkmuştum kötü bir şey olur diye Şimdi de göğüslerim ağrıyor test yaptım bir şey yok adet olucam belkide
Emilya_1996 [silindi] adetden sonra usm zorunlumu? Bana doktorum bir sey demedi. Adet söktürücü verdi ve adet oldum.Ondan sonra hiç ağrım olmadı.Şimdide göğüslerim ağrıyor galiba adet olcam
Emilya_1996 mavipapatyaa yani bu kistler bence korkulacak değil demi? Doktorum adet söktürücü verdi adet oldum bende
mavipapatyaa Emilya_1996 yok canım korkulucak bisey yok. Adetliysen zaten farkediyorsundur pıhtıladır biraz.
Emilya_1996 mavipapatyaa geçen ay yaşadım ben bunu.Ama doğru pıhtılı olduğunu hatırlıyorum. Yani diğer zamanlarda da pıhtı olurdu fakat geçen ayda oldu hatırlıyorum. Adet söktürücü kullandım ayın 14ü adet oldum.ama bu ay söktürücü kullanmadım şimdi göğüslerimde baya bi ağrı var.korktum ilk önce kistim gitmemiş büyümüş ve ağrı veriyor göğüslerime diye🤭hep kötü düşünürüm nedense Ama inşAllah adet ağrısıdır
mavipapatyaa Emilya_1996 pihtili ise atmışsındır. Ama içinde suphe kalmamasi adina adetin ikinci günü yine gidebilsin hem muayne eder hemde kiste bakar.
Emilya_1996 mavipapatyaa insAllah adet olayım gidicem.ama bildigim kadariyla o kistler pek buyumuyor ve soyledigin gibi adetle atiliyor dogru deyil mi?
mavipapatyaa Emilya_1996 dogru canım adet ile atılıyor. Benimki 6mm ydi adetinde gel dedi atamamissan eger dogum kontrol icersin dedi. Ben yine ne olur olmaz kullandim dogum kontrol tekrarlamasin diye. Klomen kullananlarda zaten cogu kiside oluyor bu kist meselesi