Benim de aşağı yukarı aynı haftalarda oluyordu, hatta yürüyemiyordum bile ağrıdan. Doktorum beni de magnezyuma başlatmamıştı daha erken demişti. Her gün 1 tane muz yemeye çalıştım. Bir de yatarken bacaklarımın arasına ve belime yastık koyup yattım bayağı rahatlatmıştı.