Gamselllaaaaa
Oğlumda yaptırmadım kilolu doğdu ve şu an şeker hassasiyeti var. Hatta 3 gündür vücudu kızarık, kabarık. Çok istedi diye çikolata vermiştik, büyük ihtimal ondan böyle oldu. Şu an hamileyim. Yaptırdım. Şekerim aşırı yüksekmiş. 2 hafta diyet yaptım işe yaramadı, insüline başladım. Erken doğum riskim var. Bence yaptırmalısınız.