denz-koc Kızlaar ilk tetanoz aşısı için sağlık ocağına gidicem, 18+2 yim. Kalp atışlarını duyabilirsem yaparım duyamazsam yapmam dedi hemşire. Siz kaçıncı haftada gittiniz birde kalp atışını nasıl dinliyorlar sağlık ocağında ?
Esraayy denz-koc ben 19 haftalığım önümüzdeki hafta gidicem aşıya nasipse banada böyle bir şey söylenmedi
Tiiffany denz-koc bazı yerler öyle yapıyormus evet. Bazı gebelerin dediğine görede tetenoz dan sonra bebek kıpırdaması azalıyormuş. Ne kdr dogru bilemem ama bende oyle bısey olmadı. Sırf bu yuzden tetenoz geç vurduranlarda var. Kalp atışı içinde onlarda cihaz var. Ama Bazı saglık ocaklarında yok
Htc3866 denz-koc 20 haftaydi gittiğimde bir cihaz var onunla arayıp buluyor benimkini zor bulmuştu sonuçta sağlık ocağı çokta kafaya takmamak lazım seneler oncesinin aletleri
GulserenKY Benim 16 kasımda tetanoz aşımına randevusu şimdi 15+3 deyim. Bana öyle birsey söylemedi hemşire. Onlarda bir cihaz oluyor onunla dinliyorlar kalbi
denz-koc GulserenKY kendi doktoruma gittiğim zaman çok rahat duyabiliyorum çok şükür, hemşire duyabilirsem yaparım 18. haftada zor ama deyince şaşırdım .
denz-koc Esraayy Sizin 20. haftaya girmiş oluyo mantıklı , 21. Haftadan önce rahat duyamıyorum kalp atışını dedi bana da
denz-koc Tiiffany Inşallah hareketlerinin yavaşlama gibi bir şeyi olmaz ya 🥺 Muhtemelen burda da cihaz falan yok o yüzden zor dedi bana, yoksa 4,5 aylık sağlıklı bebeğin kalp atışını nasıl duymasın 🙄
GulserenKY denz-koc Onlarda değişik bir alet var onunla dinliyorlar. Ama aşı için kalp atışı duymam lazım demesi garip geldi bizimki öyle bir şey demedi. Duyulur bence stres yapma :)
Htc3866 denz-koc aman boşver kuzum bulamazsa çokta kafana takma yani yirminci haftada yaptırırsın stres olma akışına bırak
Serap-Yigit İlk gebeliğimde kalp atışı dinleyip yapmıştı aşıyı. Bunda dinlemedi direkt yaptı. Sordum gerek yok dedi. 35 haftalık oldum bir sıkıntı yok çok şükür
HSena38 denz-koc ben ilk kez sağlık ocağında duydum kalp atışını 19.haftada telsiz gibi bir cihazla dinliyor 🙊🙈🤩 Tetanoz yaptırmadım ama ebeniz iyi ise duyacaktır 🌸😊
denz-koc GulserenKY Ben de ona şaşırdım ya onların duyması lazımmış ya da aynı gün sabahtan doktoruma gidip muayene olup orada duymam lazımmış kalp atışını 🤷🏻♀️
Aysenurozs denz-koc ben 20+3 de yaptırdım. Onların cihazı küçük bişey o yüzden hastanedeki gibi kolay duyulmuyor ondan demiştir biraz uğraştırıyor çünkü ama bir şekilde duyuluyor yani. Bana 19 da bile yapmadı 20. Haftada olması lazım dedi. Sonrasında da bir sıkıntı yaşamadım çok şükür