Baharya Evet gittim, bebeğim kilolu baya 4900 olmuş. Nstye bağlandm kalp atışları iyi oluduğu için biraz daha bekliycez ama her 3 gün kontröle nstye gitcem. Bir de hareketlerini takip etmemi söyledi. Allahtan gayet hareketli benimki, bakalım 3 gün sonra tekrar kontrol var. İnşAllah o zamana kadar sancılarım gelir.