Kızlar ilk tecrübem olduğu için soruyorum sürekli . Bebeğim 22 günlük rutini alt değiştirme emme uyuma şeklinde. Onun dışında uyandığı an ağlamaya başlıyor memeyi alana kadar emzirdikten sonra genelde uyuyor ara sıra uyumadığı zamanlar biraz oyalayalım sevelim diyoruz kucakta asla izin vermiyor ağlıyor huzursuzlanıyor ya emecek ya uyuyacak. Bu normal mi? Normalse biz bu bebeği ne zaman kucakta seveceğiz sakince 😢