Yagmurns1 rica ederimm 😊 naçizane birkaç tavsiyede bulunacağım. Doğumdan sonra yanınızda kalacak kişi lütfen sizden hizmet beklemeyen sizi dinlendirebilecek tecrübeli biri olsun. Bebeğinizi bol bol besleyin. Emzirmek aranızdaki bağı kuvvetlendirecek. Bebeğiniz uyudukça siz de uyuyup dinlenin. Bol bol sıvı tüketin. Su, tahin, kuru incir, hurma, yulaf, dereotu bol süt yapar bunları mutlaka tüketin. Bebeğiniz memelerinizi tam boşaltamazsa mutlaka ama mutlaka kalan sütü sağın ve biriktirin. İlerleyen zamanlarda lazım olabilir derin dondurucuda 6 ay kadar kalabiliyor. Ve bebeğinize bol bol sarılın öpün koklayın onun kokusu huzurla dolduracak içinizi 😊