Hsdhekkxns
Dogum olduktan sonra doktorunuz sizin kan tahlillerinize bakması gerekiyordu, bakılmadımı ?
Belirtileri ayakta durmakta zorlanma, cok cabuk unutkanlık, halsizlik, sürekli tatlı isteği, yüzünüzün renginin solması vs
Genel anlamda benimde değerlerim düşük olur.
Dogumdan sonra kalkamadım aşırı baş dönmesi vardı doktor 3 tüp kan 1 tüp vitamin 2 tüp serum bağladı. Zımmba gibi olmuştum. Şimdi yine degerlrrim düştü. Doktor istersen iğne istersen ilac yazayım demişti.
Bi kan idrar tahlili yaptırın degerlerinize göre dr gerekeni yapacaktır