123xyz Sevgili anneler hastanede fotograf cekimi için tavşanlı tulum yaptırayım diyorum fakat bebek cok minik olduğu için pon pon yeri cok aşağıda mı kalır pot mu durur?yani yaptırıp mennun olan olmayanlardan yorum alabilir miyim?
Opheliaaa 123xyz Ay ben o tavşan tulumu pazarta 30 TL’ye bulmuştum. Kulaklı sapkasıyla beraber 45 TL’ye aldım.Ponponu yoktu ponpon ve cirtcirt aldım kendim dikicem. Valla böyle alışveriş konularında şanslıyım arasam bulamazdim 🤭🤣
OksijenliSu 123xyz Ben oğlumdayken hastane çekimi için değil de, bu şekilde ay konsepti için yaptırmıştım.
anneyim96 123xyz ben yaptırdım kuzum zaten küçücük oluyor bebeğe göre yani 11 parça hastane çıkışı diye geçtiği için zaten minikcik onlar da
123xyz OksijenliSu cok sevimli olmuş maşallah 🧿 az büyüyünce güzel duruyor işte böyle yeni doğanda nasıl durur bilemedim 🙈
Snmdlbr OksijenliSu kullanışlı oluyor mu bende çok istiyorum ama ponpon bebeği rahatsız ediyor mu yatarken v.s
OksijenliSu Dilobella https://instagram.com/mucize_minikler?igshid=YmMyMTA2M2Y= 2 sene önce yaptırmıştım. İnstagram sayfasında mucize minikler. Tabii o zaman 70 TL’ye yaptırmıştım. Şimdiki fiyatlarını bilmiyorum.
123xyz Snmdlbr annem bi yorum yaptı kafamı karıştırdı ponponun tüyleri bebeğin ağzına burnuna kaçarsa diye 😅olur mu olur ben biraz evhamlıyım vazgectim düz baskılı isimli yaptırıyorum
Snmdlbr 123xyz onu bilemedim de sonuçta bebek hep yatar pozisyonda olacak ponponu çıkarınca da Bi esprisi kalmayacak bende o yüzden kararsızım🤭