38+6 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı. Alttan rahim ağzına baktılar açıklık varmı diye. Eve geldim 2 saat sonra kırmızı pembe sümüksü bir akıntı geldi. Nişan mı yoksa başka birşey mi başına gelen var mı? Ve nişanı geldikten sonra ne kadar sürede doğumunuz oldu?