ftmkucuk Merhaab kızlar. 4 ay önce sezeryan doğım yaptım. Biraz kaygı bozukluğumda var. Bir kaç haftadır bir kaç defa oldu sadece ama kafamda karıncalanma hissi gibi birşey çok kısa 1-2 saniyelik. Benzer durumu yaşayanlar oldu mu psikolojik olabilir mi