Kbra60 ben de bugün 39a girdim, doktor bugün ekranda 3400 çıkıyor fakat bana kalırsa 3kg ancak muhtemelen bu bebek dedi. Peki bu bir problem mi diye sordum hayır kesinlikle değil haftasıyla uyum içersinde dedi. Ben de normal doğum yapacağım, yani bir sıkıntı değil, kalp atımları,kan akışı vs sağlıklı olduktan sonra bir problem olmuyor hatta ben iri bebek olmadığı için sevinçliyim, esas problemler o zaman başlıyor çünkü.