@Beyzanur200000 Valla sanırım bünyeyle falan alakalı ya, yemiyorum ben ve ona rağmen bebek önde gidiyor. Kendim 6 kilo aldım, bebek zaten 3 kilo. Kilolu olması iyi birşey değil zaten bu yüzden doktorumda defalarca kez uyardı ama arada kaçamak yapıyorum çikolata gibi. Aç aç dolanıyorum ortalıkta inanın bebek kilo almasın diye, ama her kontrole gidişimde bebek hala önde görünüyor haftasına göre. Bi kahvaltı yapıyorum öğlen, bi de akşam çorba ve ana yemek yiyorum. Yemeyle alakalı olduğunu düşünmüyorum artık 😕🤭