Aslcmk Kızlar merhaba kiyafet seçimlerini nasil yaptınız malum çok çabuk büyüyor bebekler ben dusundum ki bi kac tane yeni doğan için alayım daha sonrasını 6 9 ay için alayım dedim siz ne yaptınız neler düşündünüz
isimyazmakzorunlumu Aslcmk 6 9 çok büyük gelebilir ben 0-3 ve 3-6 ay aldım. 6 9 aylar da yaza denk geldiği için boyuna kilosuna göre alacağım.
Nskyhn Aslcmk yetmez. 25 günlük anneden tavsiyeler 😬 dün gece 2 takım kıyafet gitti 😬 her an her şey olabiliyor. Yenidoğan 0-3 ay 0-1 ay bol olmalı bence. Zırt pirt çamaşır yıkanmiyor. Makine dolmuyor zaten. Ben hala internetten alışveriş yapıyorum
Thaaa Bende öyle düşünüyorum 🙃 5 tane takım aldım hastane çıkışı ıle bırlıkte çıtçıtlı atlet vs kaldı onları büyük alıcam 🙃
sedaa12 5 tane hastane çıkışı aldım 5 li. Onun dışında 3 takım 5 tulum 1-3 aylık , 6 takım 2 tulum 3-6 aylik aldım. 6-9 bir tulum aldım sadece havalar ısınınca gidişata gore alırım diye düşündüm.
Bortubocek Aslcmk 6-9 garanti yaz o zmn..lcw e bebek zara gibi firmalardan bahsediyorsak genelde uyumlu oluyor ayiyla