Merhaba! Kızlar 4 yıllık evliyim 28 yaşındayım cumartesi kürtaj oldum ve çok zordu haytımda kendimle ilk kez bişi duydum kürtajımın nedeni bebeğimin kalbi durdu cuma günü cumartesi kürtaj günü 1 bucuk saat sürdü ve doktorum eşime hamile kalmama şaşırdığını demiş bunu demesinin nedeni ise rahim yolu eğiklim oldugundan rahim yolu sağa doğru eğikmiş rahim ağızını bulmakta zorlanmışlar ve bi daha gebe kalırsam normal doğum yapamazmışım bu durumu yaşayanlar bilgilendire bilirmi beni rahim yolu eğikliğinin tedavisi varmı yoksa tüp bebek mi yapmalıyım yardımcı olursanız cok sevinirm🌺🌺🌺