Sevgili annişler 21 haftalık hamileyim geçen hafta pazartesi ilk tetanoz dozumu oldum üstünden tam bir hafta geçti ne üstüne yatabiliyorum ne doğru düzgün oynatabiliyorum hep bir acı, sıkıntı veriyo artık ağrısı bu kadar uzun süren var mı ya normal mi bu