19 haftalık hamileyim ama karnım da var bacaklarım da aynı şekilde popomda belime olan pantolon bacağımı sıkıyor bacağıma olan belime olmuyor tayt giymek istiyorum ama rahatsız eder mi diye de düşünüyorum Maraştayım hava soğudu evimin içinde kışlık termal taytlarimi giyiyorum ama hamileler için olan taytlarfan kışlık alsam dışarda kullanabilir miyim kullanan var mı rahat mı yardımcı olur musunuz