Karanfilsokak Kızlar 32. Haftadan önce izne ayrılmak mümkün mü bir kaç hafta önceden yani bilgisi olan var mı 🙏🏼
Mer93 Karanfilsokak doğum izni tam 32 de başlıyor çalışamıcak gibiyseniz öncesinde dr unuza söyleyip rapor alabilirsiniz