-MinikveAnnesi- Spinal sezeryan olup bel ağrısı yaşıyor musunuz 1 hafta oldu doğum yapalı az bi hareket etsem sırtım belim ağrıyor hemen bu zorluyor beni bugün aile hekimine sordum 2 ay rahat çekersin bu ağrıyı dedi 🤷🏻♀️
Hazal_ -MinikveAnnesi- bende omuz ağrısı olmuştu ama bugüne kadar hiç ağrım sızım olmadı çok şükür şuan ikinciye hamileyim bunuda spinal sezaryan olucam benim Bir kaç gün içinde geçti
gamzosgamzos -MinikveAnnesi- 2 kere spinal anestezi ile sezaryen dogum yaptim ikisindede bel agrisi yasamadım