Zeynepdgn50 Kızlar daha evleneli 1 yıl oldu haliyle makinem daha çok yeni. Son iki kez yıkadığım çamaşırlarda bi kaç tanesin de hep delikler oluşmuş. Neden olur acaba makinenin içine baktım iğne veya başka bişey varmı diye ama yok
2anneliktelasi Zeynepdgn50 cok dolduruyor olabilirmisiniz . Eğer makinayı cok dolduruyorsanız sıkarken olabiliyor .
Zeynepdgn50 Tubatgn ayy tamam canım birde öyle denicem onun hırkaların fermuarları felan yapıyor olabilir demi. Çünkü makinemi kontrol ettim bişey yok her yıkamadan sonra temizlerim bir de
Zeynepdgn50 2anneliktelasi yok canım çok doldurma ben 9 kiloluk zaten iki kişiyiz yarısı kadar doluyor makine anlamadım
Zeynepdgn50 Tubatgn olabilir yaa bu durum deneyeceğim kuzum bi sıkıntı olmazsa denektir ki fermuarlı şeylerden
Tosbikannesi1 Zeynepdgn50 bende de olmuştu sütyen teli çıkmış makine de kalmış üstelik birde kazanımı delmiş 🙈 kazanı değiştirdim düzeldi. Birde bunu düşün derim bende
Bedriyek Kazan boş iken pamuk gibi bişeyle içini komple elinizle silin çıkıntı olan yer vardır pamuk takılır görürsünüz
Semilk05 Zeynepdgn50 sıkma ayarından da olabilir ben çamaşırlarımı hep 400 de sıkma yaptırıyorum yoksa zarar görür