Ceren67 rana_mdova04 benim oldu kaç defa post açtım ve defalarca da oluyor ayak baş parmağımda iltihap aktı fucidin kullandım tekrar ediyo sürekli
Melekk_1 rana_mdova04 hamilelelikten önce ameliyatını bile oldum yine düzelmedi şuan da iki ayak baş parmağımda var hala hamileyim de çok kötü bişey
srslmky Hamilelikte değil ama geçen haftalarda yaşadım temizliğine güvendiğim kuaförde manikür pedikür sırasında temizlettirdim batikon sürdürdüm ertesi gün de evde sürdüm mikrop kapmaması için. Geçti