Meraba hanımlar ben pkosluyum ve bu ay 9 kılo verdim kıloluyum her zaman adetim gec olurdu düzensiz olurdu bu ay 4 gün önceden oldu bu iyi bişey mi acaba bu ay cocuk tedavisi icin klomen kullanmıştım kist yapmıştı kılo da verdim 4 gün önceden oldu böyle olan varmı acaba