Kızlar merhaba buranın yeni üyesiyim. 1 bucuk yıllık evliyim 3.gebeliğim ilki kendiliğinden düşük oldu 2. Side kalp atışı durdu şmdide 10+4 haftalık hamileyim. Perşembe kontrolüm var. 2 gündür şiddetli sol kasık agrım var korkuyorum acıkcası benim gibi olan varmı?