Kızlar oğlum dün bi yaşına bastı taşındığımız için yeni aile hekiminde takip başlatmadık daha yani bize bi tarih verilmedi 1 yaş aşısı şu zaman diye şuanda da burnu akıyo burnu akarken aşı yaparlar mı bi de hemen mi gitmem gerek siz ne zaman yaptırdınız tam bir yaşında mı erken mi geç mi