Ben dün birkaç şey aldım merkeze gelmişti. Malları bence çok iyi fiyatlarına göre. En kötü yani birkaç ay giydir at. Markalı şeylerin fiyatı 200 liradan aşağı değil. En azından evde giydirilip edilebilir. Sonuçta çocuklar hemen büyüyor. Bir sürü ebebekten vs aldim. O kadar para verdik yazık günah gibi geliyor.😵💫