brltnyy benim arkadaşım 30 hftalık yaptı kuzum ve ciğer geliştirici falan yapılmamıştı acil doğuma girdi.
1300gr doğdu bebek 20küsür gün sanırım küvezde kaldı şimdi 6yaşında maşallah sağ salim normal bi çocuk.
Strese girme sakin ol bebeğine iyi enerji yolla her şey çok güzel olacak güzel günleriniz olacak inşallah