Dilyara yaa canım git başka yere tabiki benimde 3 kalp.durmasi var 4.gebelogim senin haftandayım detaylı da kalbi hale atiyor ama plesanta pıhtı atmış 3 perinetolog gezdim kalbi hale atio ama o pıhtı gelişmesini engelledi buyumuo suyu da azaldı iyice evde akibetimi bekliyorum geçen gün sağlık ocağında dinledim.hale atio daha sonuncu doktor gelme muayne dedi 20 sinde dedi gelirsin mucize olması lazım dediler hareket bile.hissetmiuordum 23 haftaya girdik ama 21 de 19 a gerilemişti hep.karistim smdi ne durumda blmiom 😔