En son persembe sabah beta 202 ydi postta çoğu erken henüz bence şimdi gitme dedi ama ben bu sabah hastaneye gittim çünkü kasık ve bel agrımdan dolayı en azından varsa Progestan folik asit vs önerir doktorum diye gittim henüz kese yok kan alalım dedi eğer varsa progestan folik asit kullan dedi kese ne zaman görünür dediğimde haftaya pazartesi gel dedi şimdi sonuç çıktı 1320 olmuş kese görünmemesi normal demiii