Merhabalar genellikle kaçıncı haftaya kadar bebek hareketlerini hergğn düzenli hissetmeye gerek yok kaçıncı haftadan sonra uzmanlar hergün hissetmeniz lazım diyor hatta sayın diyen oluyormuş daha bana doktorum bir şey demedi 21+4 olduk hergün hissetmelimiyim sabah ve akşam hissetmeden yataktan kalmıyorum muhakkak bekliyorum buna gerek varmı şu an düzenli olması önemli değilmi