Kızlar normal mi anormal mi şaşırıyorum ya bıraksalar akşama kadar uyanmam yarın 14 haftalık olacağız, bugün üşengeçlikten kahvaltım bile yapmadım, hergün 9 gibi yapardım şimdi 12 ye anca yapacam uyudum çünkü :) normaldede üşengecim ama hamilelikte baya baya üşengeçleştim hiç iş yapasım gelmiyor 3 gündür bi ütü yapacam yok elim varmıyor hadi halsizliği geçtim uykudan korkuyorum kimi çok uyuma bebek için zararlı diyo kimi uyu ilerde bebekten uyuyamazsın diyo ama bilemedim düne kadar sadece öğleden sonra iki saat uyurdum öğleden önce eşim yemeğe gelene kadar bi saat felan uyurdum şimdi sabah 8 buçukdan beri uyuyodum 11:30da uyandım öğlende yemeğimi yatıp tekrar uyurum heralde benim gibi çok uyuyan var mı ya :)