LauraG ben evlenirken 5 li setimi penye almıştım onun alt üst pijamasini ve sabahligini kullanacağım üstü düğmeli ve kisakol,Aralık sonu doğumum ama hastaneler sıcak oluyor hem de sabahligi var yanıma da yedek ceyizimde olan açılmamış pijama takımı alacağım 500 lira cepte 😂