Esoesbaby merhaba canım bebek iyi gelişiminde sıkıntı yoksa endişelenme 4. Haftadan 12. Haftaya kadar kanama ve lekelenmelerim oldu hep kesintisiz. Şuan 13. Haftadayım tam kesildi bile diyemem arada bir hafif geliyo gene. Kaç kez düştü diye korkarak doktora gittim oluk oluk kanamalar bile yaşadım. Tam bitti deyip 2 gün sonra tekrar kanamalar ve hiç kesilmeyen lekeler.. Doktorum nedenini 11. Haftaya kadar anlayamadı. Ancak o zaman gittiğimde bebeğimin çok aşağıya yerleştiğini bununda tamamen şans olduğunu ve yerleşmeden kaynaklı kanamaların olduğunu söyledi. Eğer kanamalar bebekten ötürü değilse ve bebeğin gelişiminde bir sıkıntı yoksa sorun olmuyor. Bende hep endişeli bir şekilde bekledim