Merhaba kızlar. Benim gibi aşırı yorgunluk çeken var mı? Haftanın en fazla 2 günü dinç oluyorum geri
kalan günlerde vücudum bile az biraz iş yaptığımda ağrıyor ve sürekli uyumak istiyorum. Ben de mi bir sorun var acaba diye düşünmeye başladım :D vitamin değerlerim de gayet yerinde çıktı