Sibel_72 2 hafta sonra gel dedi kalp dinlicez dedi bir kez böyle oldu kürtaj olmak zorunda kaldım moralim çok bozuk
nrkdn Sibel_72 ya senin moralinin yüksek olması çok önemli içini rahat tut dua et rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende 6 da gittim duyamadım kalp atışını 8. Haftaya kadar çok normalmiş duymamak
Duru_10 Bende 6+1 de gittim anca 4haftalik dedi kese yeni oluşmuş 17 gun sonra cagirdi bende merak ediyorum Sizin kese kac mm olmus
Tinasu @“Sibel_72”#p24543148canım benimkinide doktor 1 hafta geriden söylodu yumurtlama sonradan oluyomuş ama haftasına yetişti sonra sende düşünme güzel şeyler düşün🥰