Meliha09 Kızlar 29+4 günlük hamileyim bebeğim erkek ve hep bu izada duruyor bakınca aşağıda duruyor yani sizinde mi böyle acaba
minik_koala_ve_annesi Meliha09 evet canim benimde hep.orda duruyor artik bas asagi doner poposu galiba orasi
Meliha09 Tiiffany sürekli bastırıyorum oynuyorum ama geri oraya geliyo hatta orası biraz şişik sert bir şeyi var ama neyi anlamadım😊
ayla__ Meliha09 benimkide erkek 24 haftamdayim ve sizin elinizi koydugunuz yerde her zaman orda hareket ediyor orda kalıyor 🤗 ben bastırmiyirum sevdiyse kalsın bir sorun olur mu ki
ilknuribrahimbelis Meliha09 senin yine iyi yerdeymiş benim bebeğim resmen vajinamın ordaydı 28 haftadan itibaren hiç yukarı çıkmadı şuan 36+5teyiz😅
snmhsnn Meliha09 benim de 28 de makattı hareketleri hep aşağıdaydı 30a geçtiğimde baş geliş oldu döndü hareketleri hep yukarda oldu ondan sonra herhalde ☺️