Zeyneeepx Merhaba kızlar 17 mart son adet tarih başlangıcım Ben ne zaman izine ayrılmış oluyorum ? Şuan kaç haftalık oluyorum? Çalışip izine ayrılaran annelerimiz var mı ? Ultaeason ve adet tarihine göre haftalik değişiyor hangisi baz alınıyor?
Gnl35 Zeyneeepx son adet tarihim 15 mart. 25 ekimde tam 32 haftakik oluyorum. Rapor alıp izne ayrılacak.
Asliormanci Son adet tarihi baz alınıyor doğumdan 8 hafta önce çıkıyorsun tam 7. Ayında çık canım 170 i ara onlarda bilgilendiriyor
Zeyneeepx Cevaplariniz için teşekkürler ☺️İzine ayrılırken ödenek aliyormuyuz ? Yoksa doğumdan sonra doğum ücreti mi alıyoruz ☺️