Baby905 Merhabalar, bende kız bebeğe hamileyim her gören anlıyor kız bebek olduğunu çünkü önde top gibi değilde kız bebek de yaygan oluyor ve popoda büyüyor 19+5 haftalık hamileyim karnın az çıkmış diyenlere çarpmak istiyorum😂😂 ben biliyorum çünkü gayet çıktı karnım ama erkek bebek gibi top gibi sadece karna gitmiyor yediklerim bazen gaz şişkinliği olur ya da büyük tuvaletinizi yapamazsınız o olabilir ama kafaya takmayın hareketleri hissetmeye başladıysanız bebiş hareket ediyorsa sıkıntı yoktur inşallah 💖 sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🥰