Ebrarmor 7 haftalık gebeyim , kanımda enfeksiyon çıktı ve kullanmam gereken ilaç çok zor bulunan bir ilaç üretimi durmuş sadece eczanelerde ellerinde tek tük kalanlar var , daha önce geçiren varsa bu enfeksiyonu yardımcı olabilir mi lütfen ?
Nesgul552 Ebrarmor bnde 8 hastalıkken çıktı avidite testi yaptılar eğer avidite yüksekse benim 97 idi gebe kalmadan 4 ay ve öncesi geçirilmiş bağışıklık kazanılmış oluyor bsey olmaz dedi doktor o yüzden sordum sizede inşaallah tez zamanda geçer
Nesgul552 Ebrarmor korkmayın inşaallah rabbimin izniyle hiçbirsey olmaz ilacı bulmaya bakın siz kullanın Kİ gitsin geçsin hemen 🌸