Annekuzusu_1 Merhaba hamişler 20 haftalik gebeyim. Bobregimde cok fena agrilar olusuyo sıklıkla drğil ara ara oluyo ozellikle geceleri çok oluyo sizdede boyle sorunlar varmiydi normalmi 😢
benkosarim Annekuzusu_1 30 haftalardan sonra böbrek ağrısı normalmiş de sizin çok erken başlamış bebek baskı yapıyor desek bence bir muayene olmak için gidin ne olur ne olmaz gebelikte her şey mümkün