Selam anneler 🌸 İlk doğumum 36.hafta da oldu oğlumun gelişimi ilerideydi akşama doğum yaptım sabah evimize çıktık.Gebelik zehirlenmesi yaşıyorum doktorum 37 de alalım dedi sata göre 37 ama yumurtlamama göre 36 oluyoruz.Bir de gelişim geriliği var kızımda 😞 Erken doğum yapanlar bebekleriniz kaç haftalık doğdu ne kadar küvezde kaldı bu süreç hakkında bilgi verir misiniz?